Nasze meble dostarczane są do klienta w możliwie najkrótszym czasie od momentu złożenia zamówienia.
Meble wysyłamy firmą kurierską lub dowozimy na stałych trasach własnym transportem według własnego cennika
Koszt dostawy zależy od:
Gabarytów przedmiotu
Liczby zamówionych mebli
Wybranego sposobu dostawy
Wybranej formy płatności
Koszt dostawy stołu uzależniony jest od jego wielkości.
Uwaga! W przypadku, gdy adres dostarczenia przesyłki ulegnie zmianie, a dostawa jest w trakcie realizacji, mogą zostać naliczone dodatkowe opłaty za przekierowanie przesyłki.
Czas i godziny dostawy
Czas dostawy wynosi od 5 do 15 dni roboczych i zależy od miejsca dostarczenia przesyłki oraz dostępności produktów.
Przesyłki dostarczane są w godzinach od 9.00 do 16.00.
W niektórych przypadkach czas dostarczenia przesyłki może ulec wydłużeniu na skutek zdarzeń losowych i znacznej odległości dostarczenia przesyłki
Dostawa transportem firmowym odbywa się od poniedziałku do soboty w godzinach 6-22. Po zaplanowaniu trasy, odbiorca zostanie poinformowany o przewidywanym terminie i godzinie dostawy.
Wnoszenie przesyłki
Koszt przesyłki o wadze poniżej 30 kg i objętości 0,2 m3 obejmuje wniesienie do budynku (np. na piętro, pod drzwi mieszkania).
W przypadku przesyłek o wadze powyżej 30 kg i objętości 0,2 m3 kurier nie ma obowiązku wnosić paczkę do budynku (np. na piętro, pod drzwi mieszkania). Obowiązek rozładunku i wniesienia przesyłki leży po stronie odbiorcy przesyłki.
By zmienić adres dostarczenia przesyłki na inny niż podany w formularzu zamówienia, należy skontaktować się z Działem Obsługi. W przypadku, gdy adres dostarczenia przesyłki ulegnie zmianie, a dostawa jest w trakcie realizacji, mogą zostać naliczone dodatkowe opłaty za przekierowanie przesyłki.
Doręczenie przesyłki i obowiązki klienta
Przesyłka powinna zostać bezwzględnie sprawdzona przy kurierze. Jeśli zaistnieje którakolwiek z wymienionych poniżej sytuacji, odbiorca ma obowiązek żądać od kuriera spisania protokołu uszkodzenia paczki. Protokół będzie podstawą do wszczęcia procedury reklamacji.
Należy zwracać uwagę na to, by opis uszkodzenia przesyłki był wyczerpujący.
Zalecamy fotografowanie uszkodzeń na bieżąco. Fotografie winny być dołączone do protokołu reklamacyjnego.
Sytuacje będące podstawą do złożenia reklamacji:
Uszkodzone opakowanie - bezwzględnie należy zwracać uwagę, czy opakowanie nie jest uszkodzone.
W przypadku, gdy opakowanie jest naruszone w jakikolwiek sposób, kurier musi wpisać ten fakt do protokołu reklamacyjnego (adnotacja z dokładnym opisem, jakiego typu i jak duże jest uszkodzenie: rozdarcie/ wgniecenie, ile ma cm).
Paczka powinna być rozpakowana przy kurierze. Należy sprawdzić, czy na meblach nie ma żadnych widocznych uszkodzeń w postaci odpryśniętego lakieru, zarysowanego blatu, pęknięć itp.
Adnotacja o uszkodzeniu zwartości paczki musi się znaleźć w protokole, z dokładnym opisem, jakiego typu i jak duże jest uszkodzenie (wgniecenie/wyszczerbienie/ułamanie, ile ma cm).
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Te pliki wykorzystywane są przez dostawcę oprogramowania, w ramach którego działa nasz sklep. Nie są one łączone z innymi danymi wprowadzanymi przez Ciebie w sklepie. Celem zbierania tych plików jest dokonywanie analiz, które przyczynią się do rozwoju oprogramowania. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.