infolinia pon - pt od 8:00 do 16:00

Czas i koszty dostawy
  1. Nasze meble dostarczane są do klienta w możliwie najkrótszym czasie od momentu złożenia zamówienia.
  2. Meble wysyłamy firmą kurierską lub dowozimy na stałych trasach własnym transportem według własnego cennika
  3. Koszt dostawy zależy od:
    • Gabarytów przedmiotu
    • Liczby zamówionych mebli
    • Wybranego sposobu dostawy
    • Wybranej formy płatności
  4. Koszt dostawy stołu uzależniony jest od jego wielkości.
  5. Uwaga! W przypadku, gdy adres dostarczenia przesyłki ulegnie zmianie, a dostawa jest w trakcie realizacji, mogą zostać naliczone dodatkowe opłaty za przekierowanie przesyłki.
  6. Czas i godziny dostawy
    • Czas dostawy wynosi od 5 do 15 dni roboczych i zależy od miejsca dostarczenia przesyłki oraz dostępności produktów.
    • Przesyłki dostarczane są w godzinach od 9.00 do 16.00.
    • W niektórych przypadkach czas dostarczenia przesyłki może ulec wydłużeniu na skutek zdarzeń losowych i znacznej odległości dostarczenia przesyłki
    • Dostawa transportem firmowym odbywa się od poniedziałku do soboty w godzinach 6-22. Po zaplanowaniu trasy, odbiorca zostanie poinformowany o przewidywanym terminie i godzinie dostawy.
  7. Wnoszenie przesyłki
    • Koszt przesyłki o wadze poniżej 30 kg i objętości 0,2 m3 obejmuje wniesienie do budynku (np. na piętro, pod drzwi mieszkania).
    • W przypadku przesyłek o wadze powyżej 30 kg i objętości 0,2 m3 kurier nie ma obowiązku wnosić paczkę do budynku (np. na piętro, pod drzwi mieszkania). Obowiązek rozładunku i wniesienia przesyłki leży po stronie odbiorcy przesyłki.
    • By zmienić adres dostarczenia przesyłki na inny niż podany w formularzu zamówienia, należy skontaktować się z Działem Obsługi. W przypadku, gdy adres dostarczenia przesyłki ulegnie zmianie, a dostawa jest w trakcie realizacji, mogą zostać naliczone dodatkowe opłaty za przekierowanie przesyłki.
  8. Doręczenie przesyłki i obowiązki klienta
    • Przesyłka powinna zostać bezwzględnie sprawdzona przy kurierze. Jeśli zaistnieje którakolwiek z wymienionych poniżej sytuacji, odbiorca ma obowiązek żądać od kuriera spisania protokołu uszkodzenia paczki. Protokół będzie podstawą do wszczęcia procedury reklamacji.
    • Należy zwracać uwagę na to, by opis uszkodzenia przesyłki był wyczerpujący.
    • Zalecamy fotografowanie uszkodzeń na bieżąco. Fotografie winny być dołączone do protokołu reklamacyjnego.
    • Sytuacje będące podstawą do złożenia reklamacji:
      • Uszkodzone opakowanie - bezwzględnie należy zwracać uwagę, czy opakowanie nie jest uszkodzone.
      • W przypadku, gdy opakowanie jest naruszone w jakikolwiek sposób, kurier musi wpisać ten fakt do protokołu reklamacyjnego (adnotacja z dokładnym opisem, jakiego typu i jak duże jest uszkodzenie: rozdarcie/ wgniecenie, ile ma cm).
      • Paczka powinna być rozpakowana przy kurierze. Należy sprawdzić, czy na meblach nie ma żadnych widocznych uszkodzeń w postaci odpryśniętego lakieru, zarysowanego blatu, pęknięć itp.
      • Adnotacja o uszkodzeniu zwartości paczki musi się znaleźć w protokole, z dokładnym opisem, jakiego typu i jak duże jest uszkodzenie (wgniecenie/wyszczerbienie/ułamanie, ile ma cm).
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl